Łysienie androgenowe

Z problemem nadmiernego wypadania włosów boryka się 40 % kobiet i 70% mężczyzn. W 90% jest to łysienie androgenowe, które polega na obkurczaniu się mieszków włosowych czego skutkiem jest opóźniony proces produkcji zdrowych włosów, a w rezultacie całkowicie zahamowany.

Bezpośrednią przyczyną choroby jest genetyczna nadwrażliwość na pochodną hormonu testosteronu czyli dihydrotestosteron.
Za inne przyczyny podaje się zbytnie napięcie mięśniowe skóry głowy, a także stosowanie leków i preparatów manipulujących gospodarką hormonalną. Palenie tytoniu oraz silny stres ma znaczący wpływ na rozwój choroby.

W przypadku kobiet łysienie jest równomierne na całej powierzchni skóry głowy, z czasem włosy stają się coraz rzadsze. W przeciwieństwie do kobiet, łysienie u mężczyzn na początku widoczne jest na zakolach, stopniowo łączy się z łysiną na czubku, później wypadają kolejne włosy. W zaawansowanym stadium łysienia androgenowego skóra głowy jest całkowicie pozbawiona owłosienia.

Osoby dotknięte tym problemem często sięgają po preparaty i kosmetyki mające poprawić stan włosów, jednak szybko okazuje się, że efekty działań są słabe bądź zupełnie niewidoczne .

Oferujemy zabieg mikropigmentacji skóry głowy mający na celu poprawę wyglądu i samopoczucia tych, którzy nie chcą bądź nie są w stanie zaakceptować procesów łysienia i przerzedzenia włosów. Rozwiązuje problem łysienia plackowatego, bliznowaciejącego, utraty włosów po przebytej chorobie, maskowania szram powypadkowych, blizn powstałych w wyniku wycięcia stripów do transplantacji włosów, a także nierówności na skórze po nieudanym przeszczepie.

Podczas konsultacji szczegółowo uzgadniamy z klientem kształt linii frontalnej, może być zaokrąglona lub trójkątna. Ważne, aby uzyskać efekt rozmycia a nie prostej linii.
Niezwykle istotne jest umiejętne rozprowadzenie pigmentu tak, aby miejsce pigmentowane nie odróżniało się od owłosionej skóry głowy. Bardzo ważnym aspektem jest rodzaj pigmentu. Są to preparaty najwyższej jakości, cząsteczka jest tak skonstruowana aby nie tworzyła plam w skórze.
Istnieje możliwość optycznego zagęszczenia włosów długich lub półdługich. Jasną skórę, która prześwituje możemy zapigmentować tworząc cień. Mikroukłucia poprawiają ukrwienie skóry głowy, tym samym stymulują wzrost nowych włosów.

WSKAZANIA
-łysienie androgenowe męskie i damskie,
-łysienie plackowate częściowe i całkowite,
-łysienie bliznowaciejące,
-rzadkie włosy po przeszczepie,
-naturalnie rzadkie włosy,
-przerzedzenie włosów po chemioterapii, kuracjach hormonalnych, ciąży tarczycy etc.,
-pigmentacja blizn.

PRZECIWSKAZANIA
-choroby skóry głowy (łojotok, łuszczyca,stany zapalne, grzybica skóry, atopowe zapalenie skóry, nadmierne rogowacenie i złuszczanie naskórka),
-nowotwór skóry,
-skóry bardzo unaczynione,
-kuracje sterydowe,
-alkohol spożywany dzień przed zabiegiem.

Na przyspieszenie wyłuszczenia się pigmentu ma wpływ:
-ekspozycja na promieniowanie słoneczne, solarium,
-częste korzystanie z basenu,
-kuracje sterydowe,
-kuracje wpływające na złuszczenie się naskórka (wcierki itp.),
-otarcia, zacięcia maszynką jednorazową do golenia,
-łojotok,
-sucha skóra

Przed zabiegiem szczegółowo omawiana jest cała procedura zabiegu.

Bardzo duży nacisk kładziemy na zachowanie sterylnych warunków pracy!

Mikropigmentacja skóry głowy - prace szkoleniowe